Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna postavení a funkcí školních zeměpisných atlasů v době distanční výuky
Ďurkech, Pavol ; Havelková, Lenka (vedoucí práce) ; Hofmann, Eduard (oponent)
Práce je především zaměřena na proměny, které zapříčinila distanční výuka (vlivem pandemie Covid-19), v postavení školních zeměpisných atlasů oproti ostatním pomůckám ve výuce zeměpisu a na proměny ve využívaných funkcích této pomůcky. Tyto změny jsou zkoumány ve třech obdobích (předpandemickém, pandemickém a postpandemickém). Od zaměření práce se odvíjejí i její jednotlivé cíle. Prvním hlavním cílem práce je porovnat postavení tištěných školních zeměpisných atlasů v době distanční výuky oproti výuce prezenční vzhledem k ostatním učebním pomůckám využívaným ve výuce zeměpisu. Z toho vyplývá i vedlejší cíl, který byl zaměřen na sestavení pořadí hlavních učebních pomůcek využívaných ve výuce zeměpisu v prezenční výuce a následné zachycení jejich možné proměny v distanční výuce a ve výuce postpandemické. Následně jsou zkoumány funkce a využití těchto tištěných školních zeměpisných atlasů ve výše uvedených obdobích. Od toho se odvíjejí další cíle práce, a to stanovení funkcí, které školní zeměpisné atlasy mohou plnit, dále pak charakterizovat možnou proměnu využívaných funkcí školních zeměpisných atlasů a způsobů práce se školními zeměpisnými atlasy v distanční výuce oproti výuce prezenční. A posledním cílem je identifikovat možnou proměnu využívaných funkcí a způsobů práce se školními zeměpisnými...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.